Building Innovation Highland Stabilisce Benchmarks di l'Industria

A 28th Exhibition International di l'illuminazione di Guangzhou

L'annunziu di l'Esposizione Internaziunale di l'Illuminazione di Guangzhou hè ghjunta.Cum'è unu di l'espositori, Mingshi Plastic mostrarà i nostri prudutti precisi nantu à a mostra.

Mingshi Plastic fucalizza nantu à a produzzione di l'estrusione di i prudutti acrilichi è di PC è furnisce un sistema di serviziu di trasfurmazioni secundariu, aderiscenu à u principiu di qualità prima, rispetta i standard, implementazione stretta di u sistema di gestione di qualità ISO9001: 2015, innuvà constantemente, per furnisce i clienti qualità. prudutti è servizii.Mostreremu quattru tippi di prudutti di estrusione in a mostra, cum'è lenti lineari PMMA, bastone speciale PMMA, prufilu PMMA è PC, tubu PMMA è PC.In più, vi mostrarà ancu i prudutti di trasfurmazioni secundarii, chì ponu aiutà à sapè più infurmazione nantu à i nostri servizii di trasfurmazioni secundarii.

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'illuminazione glubale, Mingshi Plastic aderisce à l'intraprendente, a ricerca di l'eccellenza di u spiritu di l'impresa, impegnata à furnisce assai clienti cù prudutti è servizii eccellenti.

Mingshi Plastic vi invita sinceramente à voi è à i vostri rapprisentanti di a cumpagnia à visità u nostru stand!

L'infurmazioni specifiche di l'esibizioni sò i seguenti:

U nome di l'esposizione: 28th Guangzhou International Lighting Exhibition

L'indirizzu di a mostra: Salone di l'Exhibition Fair di Importazione è Esporta in Cina in Guangzhou, Cina

Numeru di stand: Hall 2.1 Stand E36

Data: 9 di ghjugnu 2023 à u 12thghjugnu 2023

Mingshi Plastic spera à traversu sta mostra à capisce più i bisogni di i clienti è u mercatu, cuntinuu innuvazione è u sviluppu, à furnisce i clienti cù una qualità megliu, prudutti più stabili è supportu tecnicu, inseme aiutà l'industria di l'illuminazione à sviluppà in una qualità più altu, più verde, direzzione più intelligente.

Aspittendu a vostra ghjunta !

Invitu
sssr

Tempu di Post: 26-May-2023