Building Innovation Highland Stabilisce Benchmarks di l'Industria

Catalogu di novi prudutti Mingshi

Semu onorati di fà sapè chì averemu un novu catalogu di prudutti.In i trè anni di l'ambienti epidemichi, Mingshi ùn hà micca firmatu u ritmu di u sviluppu, sempre focu annantu à a produzzione di prudutti d'extrusione acrilichi è policarbonati in u spiritu di l'artighjanu, è furnia suluzioni cumpleta currispundenti è servizii per i prudutti di trasfurmazioni secundari.In l'ultimi trè anni, Mingshi hà constantemente migliurà a nostra gestione, sviluppendu novi prudutti è espansione a scala di produzzione.

In a gestione, implementemu ISO9001: 2015 sistema di gestione di qualità, da a gestione di a cumpagnia à tutti i studi di u persunale è discute inseme.

Amplià a scala di pruduzzione: duie linee di produzzione di estrusione prufessiunale sò state aghjunte à l'attellu di estrusione, una varietà di machini è equipaghji di trasfurmazioni sò stati aghjunti à l'attellu di trasfurmazioni secundariu, l'attellu di muffa hè statu ordinatu è cunsulidatu, è u nostru uffiziu, showroom è ricezione sò stati. statu redecoratu.

Ricerca è sviluppu di novi prudutti: in l'ultimi trè anni, avemu sviluppatu profili di illuminazione di serra, profili di illuminazione di l'aviazione, custruzzione di l'esterno co-extruded frosted bastone di forma speciale, lenti ottiche, tubu speciale, prufilu di policarbonate rollable, etc.

U catalogu di prudutti Mingshi detalla a situazione di parechji prudutti, è cù squisite stampe di prudutti è disegni per tutti per vede.I clienti ponu facilmente truvà i so prudutti preferiti, sceglie l'articuli chì volenu sapè, è ottene u posizionamentu precisu di i prudutti.Mingshi crede chì u nostru novu catalogu di prudutti vi purterà una bona lettura di piacè.

"Fà bè" hè cusì impurtante quant'è "esse vistu".Ùn hè micca una relazione dimensionale, ma una relazione di sustegnu progressiva è di benefiziu mutuale."Fà bè" hè a ràdica intarrata in terra, "essa vistu" hè u fruttu nantu à a terra, u nostru novu catalogu di i prudutti serà dispunibule in u lugliu, credemu chì avete una cunniscenza più di i prudutti di Mingshi è Mingshi.

Mingshi-New-Product-Catalogue-(2)
Mingshi-New-Product-Catalogue-(1)

Tempu di Post: 26-May-2022