Building Innovation Highland Stabilisce Benchmarks di l'Industria

Chì ghjè l'estrusione di i prudutti Mingshi Acrylic and Polycarbonate

Cosa hè Mingshi extrusion

L'estrusione di Mingshi hè un prucessu induve un materiale hè imbuttatu à traversu un strumentu cù una forma specializata chjamata matrice, chì produce oggetti cuntinui di un prufilu seccionale trasversale fissu è dopu à scuntrà diverse applicazioni.

Cumu hè fattu l'acrilicu / policarbonate extrusionatu

L'estrusione acrilica / policarbonate hè un prucessu di fabricazione di u voluminu elevatu induve un materiale polimeru, arricchitu cù l'additivi desiderati, hè funnutu è furmatu in un prucessu cuntinuu.

(1) Prima, a materia prima (polimeru) in forma di granulati, hè alimentata per gravità in a tramoggia è attraversu a gola di alimentazione, gocce nantu à una vite rotante.Allora u mutore elettricu furnisce a rotazione di viti per furzà u plasticu in avanti attraversu un canna riscaldatu.

(2) Quandu l'acrilicu / policarbonate hè trasportatu à traversu u canna, u canali o filu di a vite diminuisce, cumpressione cusì l'acrilico / policarbonate.

(3) Trè o più cuntrolli PID Derivati ​​Integrali Proporzionali indipendenti, chì creanu zoni di temperatura gradualmente crescente, riscaldanu a canna.A temperatura di fusione acrilica / policarbonate hè normalment più altu ch'è a temperatura stabilita per i cuntrolli è stu calore supplementu hè generatu da una cumminazione di forza di compressione è frizione di cisura (calore di cisura).

(4) Quandu a fusione di plastica ghjunghje à a fine di a vite, a fusione di plastica hè ben mischiata è spinta à traversu un pacchettu di schermu, sustinutu da una piastra di rottura, filtra i contaminanti è sguassate a memoria di rotazione di i materiali.

(5) Infine, a fusione filtrata hè spinta à traversu a filiera.A matrice dà à u pruduttu finali u prufilu è a forma desiderati.Dopu à esce da l'extruder, l'extrude hè tiratu è rinfriscatu.

news-1

Prodotto di estrusione acrilicu / policarbonatu di Mingshi di punta per a vostra scelta

L'Internet hà parechji pruduttori di prudutti di estrusioni acrilichi / policarbonati.Tuttavia, sceglie u più affidabile trà e numerose opzioni ùn hè micca faciule.Sè vo circate di i prudutti acrilichi / policarbonati di qualità, Mingshi hè degnu di a vostra scelta.Cum'è unu di i pruduttori di u primu postu, Mingshi hè stata fundata in u 2004 è hà avutu quasi 20 anni di sperienza in extruding acrilicu / policarbonate.In più di questu, simu bè à risponde à i vostri bisogni persunalizati.

news-thu

Perchè sceglite Mingshi per customizà i prudutti acrilichi / policarbonati?

I nostri specialisti sò pronti à furniscevi suluzioni innovative per e vostre applicazioni, da a fase di cuncepimentu à i prudutti veri.À u listessu tempu, Travagliemu cù i manufatti di materia prima di l'industria, cum'è Mitsubishi, Chimei, Covestro è Teijin, etc. Mingshi aduprà tecnulugia avanzata è materie prime d'alta qualità, a produzzione di i prudutti certamenti campà à a vostra aspettazione.

Se sente chì l'acrilicu / policarbonate extrusionatu seria un bonu fitu per u vostru prughjettu, Mingshi vi aiuterà à truvà i prudutti acrilichi / policarbonati estrusi.

Per più infurmazione per piacè emailinfo@ms-acrylic.com


Tempu di post: May-01-2022